A céges partikon, valamint vállakozások részére tartott szemináriumokon van a legtöbb lehetősége egy cégnek fejlődnie. Hogy miként teheti ezt meg? Könnyedén! Csupán csak meg kell ismerkednie az új befektetőkkel, akiket érdekelne a cég tevékenysége. A névjegykártya fontos eszköz. Ez a kis kártya eldöntheti, hogy mennyi új befektetőre tesz szert. A kártyának nem szabad túl sok információt tartalmaznia. Legyen rajta a cég logója, az ügyvezető igazgató neve, telefonszáma, e-mail címe és esetleg még a cég weboldalának címét is rá lehet tenni a névjegykártyára. Azonban, hogyha még ennél is több információt próbálunk meg összezsúfolni a kártyán, akkor az személytelennek és komolytalannak fog hatni. A komoly befektetőket, csakis komoly szándékkal és magabiztosságot sugalló jellemmel lehet meggyőzni. A névjegykártya nem szabad otthoni, asztali nyomtatón készüljön. A legjobb az, hogyha megbízunk vele egy profi céget. A profi nyomdákban olyan papírra fogják nyomtatni a névjegykártya adatait, ami egy kicsit vastagabb, esetleg lelaminálják külön kérésre.